Onze school

Werelds is een Kindcentrum: onderwijs en opvang onder één dak, met medewerkers die elkaar kennen en de kinderen samen volgen, begeleiden en ondersteunen. Werelds biedt een veilige, betrokken en stimulerende omgeving waarbinnen kinderen kunnen leren en spelen en hun talenten optimaal kunnen ontwikkelen op een manier die bij hen past.
De MAXklassen zijn een onderdeel van Kindcentrum Werelds.

Talentfluisteraarcentrum
Werelds is het eerste talentenfluisteraarcentrum in Nederland!

Talentenfluisteraars kijken naar de talenten van kinderen en voeren hierover talentgesprekken met hen. Op deze manier leren kinderen hun talenten kennen en worden ze zich bewust dat talent niet gaat over het uitblinken in een bepaalde activiteit, maar over activiteiten de je leuk vindt en voldoening geven. Dit draagt bij aan een positief zelfbeeld, veerkracht en weerbaarheid.

Onderwijs en Opvang
Binnen Werelds werken SKV en Stichting O2A5 samen. SKV verzorgt het kinderdagverblijf, de peuterclub, buitenschoolse opvang (voor en na school), Stichting O2A5 verzorgt het onderwijs op de basisschool volgens het Jenaplan concept.